Geurondersteuning in het Hotel

Wat doet een lekker geur in het hotel met de gast?

Op het moment dat het ergens lekker ruikt als je binnenkomt, dan ontspant je lichaam, krijg je een schoon en frisse indruk en voel je je prettig.

Het is comfortabel en wanneer je comfortabel bent blijf je onbewust langer en besteed je meer.

Daarnaast zorgt het net even voor dat extra beetje luxe aan je hotel. Net dat extra stukje cachet!

Het gevoel dat aan alles is gedacht om jouw verblijf zo aangenaam te maken.

Het geeft waardering, welkom en warmte aan jouw gast.

De oplossing voor een hotelgang

Hoe gaan we als Sense to Connect te werk?

Een geur is ontzettend belangrijk. Hij moet de missie, visie en strategie ondersteunen en de juiste doelgroep het passende gevoel geven. Wij gaan met u in gesprek en in geursessies bepalen we welke geur er het beste bij uw hotel past.

Warmte, frisheid of juist een koel effect, alles is mogelijk.

Bijvoorbeeld in dit geval: Men heeft gekozen voor een frisse geur waardoor men vol energie aan de dag begint.

Het geurige resultaat voor dit hotel

Een frisse heldere geur waardoor men goed gehumeurd aan de dag begint.

Met name de gasten die vaker in dit hotel verblijven viel op dat er een nieuwe geur aanwezig was en gaven daar complimenten over. De verandering werd geconstateerd ten positieve. Ook de gastwaardering nam toe.

En plezierig praktisch punt is, dat de machine op afstand bediend kan worden. Je hoeft dus niet aan de machine te zitten om hem anders in te stellen. Zijn er meer gasten? Dan kan men de geurmachine met een smartphone app iets sterker afstellen. Makkelijk, snel en betrouwbaar.

Mirjam den Boer

Ik ben Mirjam den Boer
Geurspecialist

Als geurexpert help ik je graag de invloed van aromatherapie op welzijn te verkennen. Meld je aan voor een persoonlijk consult en laat mij je gids zijn in de fascinerende wereld van geuren.

  • Categorie