De kracht van geurmarketing: associatie aan jouw winkel

Geur herinnert. Wat is nou mooier als je direct bij een bepaalde geur de associatie van jouw winkel of merk krijgt? Een woonwinkel in Rotterdam zocht een geur die het concept van de winkel versterkt. Bovendien wilde ze de associatie van de winkel bij klanten oproepen bij het ruiken van die specifieke geur.

Geurmarketing de manier om je klanten nog meer aan je te laten binden

De oplossing

Samen met de eigenaren van de woonwinkel hebben we een passende geur uitgezocht. Een prettige geur die het concept onderstreept. We hebben de geurmachine aangesloten op het luchtventilatiesysteem. Hierdoor was de geur in de gehele winkel goed te ruiken. Het ventilatiesysteem zorgt voor een fijne verneveling zonder over te parfumeren.

Resultaat

Klanten reageerden enthousiast op de subtiele geur. Hierdoor ontstond vraag naar geurproducten zoals kaarsen, homeparfums en geursprays met een zelfde geur. Sense to Connect heeft deze producten onder eigen label van de woonwinkel geleverd. Een geweldig resultaat: het assortiment is uitgebreid met een eigen geurlijn.